پسماندها و بازیافت

اخبار مربوط به زباله و بازیافت

پسماندها و بازیافت

اخبار مربوط به زباله و بازیافت

بزرگترین مرکز بازیافت و تولید هیدروژن تأسیس شد

دانشگاه گلامورگان یکی از بزرگترین مراکز بازیافت انرژی هیدروژن با هزینه 2.2 میلیون یورو را به منظور افزایش امکان بازیافت هیدروژن از منابع قابل بازیافت تاسیس کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، این مرکز بزرگترین مرکز بازیافت انرژی است که تا به حال در ولز و در کشور انگلستان به منظور گسترش فرهنگ استفاده از هیدروژن به عنوان منبع اصلی سوخت تاسیس شده است.

این دانشگاه امیدوار است با بازگشایی چنین مرکزی بتواند پروژه های تحقیقاتی که منجر به سرعت بخشیدن به پیشرفت تکنولوژی خواهد شد را جذب کند.

به گفته رودری مورگان موسس این مرکز استفاده از هیدروژن به عنوان منبع انرژی می تواند برخی از مشکلات را که جامعه امروزه با آن درگیر است، بر طرف کند.

وی ادامه داد: هیدروژن می تواند راه حل قابل اطمینانی برای تعدادی از مشکلات پر اهمیت مربوط به انرژی که امروزه جوامع مختلف با آن روبرو هستند، بوده و در عین حال می تواند در شرایط جوی تغییر ایجاد کرده و وابستگی جوامع به سوختهای فسیلی را کاهش دهد.

طبق گفته موسسان این مرکز، تاسیس چنین مکانی تکنولوژی و تخصص را با یکدیگر ترکیب کرده و سکوی جدیدی برای تولید، رشد و گسترش مشاغل جدید خواهد بود.

بر اساس گزارش بی بی سی، این مرکز همچنین پذیرای گروههایی مانند کودکان دبستانی خواهد بود تا فرهنگ استفاده از این انرژی پاک و سومند و چگونگی تولید انرژی به واسطه آن در میان کودکان رواج پیدا کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد