پسماندها و بازیافت

اخبار مربوط به زباله و بازیافت

پسماندها و بازیافت

اخبار مربوط به زباله و بازیافت

اختلالات ژنتیکی ارمغان زباله های هسته ای اسرائیل

سازمان پزشکان بین المللی مقابله با جنگ هسته ای ؛ رژیم صهیونیستی را عامل اختلالات ژنتیکی در منطقه مرزی خزاعه در جنوب نوار غزه دانست .

 

واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره : این سازمان در بیانیه ای اعلام کرد؛ اسرائیل 50 هزار بشکه از زباله های هسته ای حاوی مواد رادیواکتیو را نزدیک مرزهای غزه دفن کرده است.

وجود تشعشعات رادیواکتیو در منطقه خزاعه باعث به وجود آمدن اختلالات ژنتیکی زیادی در میان ساکنان این منطقه بخصوص جنین زنان باردار شده به گونه ای که بسیاری از زنان باردار در این منطقه برای اطمینان از سلامت جنین خود به مراکز درمانی هجوم آورده اند.

اختلالات ژنتیکی علاوه بر اهالی این منطقه دام های آنها را نیز تحت تاثیر قرار داده است به گونه ای که موارد تولد حیوانات ناقص الخلقه در این منطقه مشاهده شده است.

گروه هایی فنی برای بررسی این مسئله تشکیل شده است.

مهندس یوسف العزیز رئیس دایره کنترل کیفی محیط زیست در دولت برکنار شده حماس با اشاره به محاصره نوار غزه افزود: محاصره باعث شده است نتوانیم تجهیزات لازم را برای بررسی دقیق شرایط زیست محیطی منطقه وارد کنیم و از تجارب بین المللی استفاده کنیم.

این درحالی است که ارتش اسرائیل ضمن رد اتهامات مطرح شده در این خصوص از پرداختن به جزئیات این امر امتناع کرد و آن را تبلیغات هدفمند دانست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد