پسماندها و بازیافت

اخبار مربوط به زباله و بازیافت

پسماندها و بازیافت

اخبار مربوط به زباله و بازیافت

یک شرکت ایتالیایی سامانه تولید انرژی از زباله منطقه۴ را اجرا ..

معاون خدمات شهری شهردار تهران با اعلام بهره برداری از سامانه تولید انرژی از زباله در شرق تهران تا پایان امسال، گفت: مجری این پروژه یک شرکت ایتالیایی است.

عبداللهی در گفت وگو با خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به برنامه ریزی برای استقرار چهار سامانه تولید انرژی از زباله در چهار نقطه پایتخت، اعلام کرد: قرارداد ساخت سیستم تولید انرژی از زباله در شرق تهران منعقد شده و از آنجا که این فناوری به صورت بومی در داخل کشور وجود ندارد، قرارداد اجرای این پروژه با یک شرکت ایتالیایی منعقد شده است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت روزانه مرکز تولید انرژی از زباله شرق تهران، ۲۰۰ تن است، خاطرنشان کرد: تولید انرژی در این مرکز، حاصل سوختن زباله نخواهد بود، بلکه از روش هاضم برای این منظور استفاده می شود.

معاون خدمات شهری شهردار تهران در ادامه، با اشاره به اینکه زباله سوز کهریزک نیز با ظرفیت روزانه ۲۰۰ تن در دست ساخت است و تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید، خاطرنشان کرد: مکان یابی دو زباله سوز دیگر تهران نیز در حال انجام است که احتمالا یکی از آنها در غرب و دیگری در شمال پایتخت مستقر خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد