پسماندها و بازیافت

اخبار مربوط به زباله و بازیافت

پسماندها و بازیافت

اخبار مربوط به زباله و بازیافت

90 محیط زیستی از سیما پخش می‌شود

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اعلام اینکه به زودی تفاهم نامه‌ای با صدا و سیما برای پرداختن به مسائل محیط زیست امضا می‌کنیم گفت: تولید برنامه‌ای در شبکه سوم سیما با عنوان 90 محیط زیست قطعی شده که امیدواریم بزودی این برنامه پخش شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد محمدی‌زاده در مراسم امضای تفاهم‌نامه سه جانبه برای ایجاد نخستین دانشکده فناوری‌های ‌نوین محیط زیستی کشور در استان اصفهان که با حضور استاندار اصفهان و مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان برگزار شد افزود: با گروه سلامت رسانه ملی نیز مذاکراتی در خصوص تغییر عنوان این برنامه به گروه سلامت و محیط زیست صورت گرفته و در حال حاضر برنامه رادیویی سلامت محیط زیست فعال شده و برنامه تلویزیونی آن نیز به صورت آزمایشی در دست اجراست.

محمدی‌زاده گفت:‌ اگر اعلام کردیم سال 91 سال فرهنگسازی محیط زیست برای این سازمان است شاهد رخ دادن اتفاقات مثبتی نیز در این زمینه‌ها بودیم و علاوه بر آنکه اهداف و وظایف سازمان به قوت خود باقی است مباحث آموزشی و فرهنگ سازی محیط زیست نیز به آن اضافه می‌شود.

در این مراسم تفاهم‌نامه همکاری سه جانبه بین سازمان محیط زیست کشور در استان اصفهان با حضور محمدجواد محمدی‌زاده رییس سازمان محیط زیست، محمد مسعود سمیعی نژاد، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان و علیرضا ذاکر اصفهانی، استاندار اصفهان امضا شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد