پسماندها و بازیافت

اخبار مربوط به زباله و بازیافت

پسماندها و بازیافت

اخبار مربوط به زباله و بازیافت

آلودگی واحدهای چرم‌سازی یکی از مسائل مهم زیست محیطی قرچک است

قرچک- فرماندار قرچک گفت: آلودگی واحدهای چرم‌سازی یکی از مسائل مهم زیست محیطی قرچک است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مرسلپور بعد ازظهر سه شنبه در جلسه کارگروه مدیریت پسماند قرچک که با حضور کیومرث کلانتری مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست در اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: بسیار خوشحال هستیم که امروز اداره حفاظت محیط زیست قرچک راه اندازی شده است چرا که در گذشته هر مشکلی که در خصوص محیط زیست این شهرستان وجود داشت باید به ورامین مراجعه می شد اما امروز با لطف خدا همه شهرستان های استان تهران از این نعمت بهره مند هستند.


مرسلپور در ادامه افزود: با توجه به اینکه قرچک تحت تأثیر آلودگی‌های ناشی از شهر تهران، ری و اسلامشهر قرار دارد آلودگی زیادی در این زمینه را شامل می شود.


وی با اشاره به اینکه با راه اندازی این مجموعه در قرچک گام‌های مهم و مؤثری در حوزه محیط زیست برداشته شده است گفت: یکی از مهم‌ترین موضوعات زیست محیطی شهرستان بحث آلودگی واحدهای چرم‌سازی است.


فرماندار قرچک بیان داشت: واحدهای چرم سازی سبب آلودگی های زیاد برای محیط زیست قرچک شده اند که با تلاش های موثر مسئولین اداره حفاظت محیط زیست ورامین و برخوردهای صورت گرفته از سوی دادستانی شاهد مرتفع شدن این مشکلات بوده ایم و امیدواریم نتیجه این اقدامات را با راه اندازی این اداره به صورت عینی بیشتر و بهتر مشاهده کنیم.


منبع: mehrnews.com/news/4356259

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد