پسماندها و بازیافت

اخبار مربوط به زباله و بازیافت

پسماندها و بازیافت

اخبار مربوط به زباله و بازیافت

طرح بازیافت کیبوردهای فراسو ...

شرکت فراسو یکی از تولیدکنندگان قطعات کامپیوتری خط تولید صفحه کلید با طرح «فراسی» خود را افتتاح کرد.
    در کنفرانس مطبوعاتی که پس از بازدید در محل کارخانه برگزار شد، احمد علیپور، رییس هیات مدیره گروه فراسو با معرفی کیبورد جدید این شرکت و ویژگی های آن به سوالات خبرنگاران نیز پاسخ داد.
    علیپور در رابطه با طرح جدید «فراسی» ابراز امیدواری کرد که این طرح بتواند با توجه به نیاز شرکت های دولتی و خصوصی و همه کاربرانی که با نرم افزارهای کاربردی فارسی کار می کند،در حفظ و اشاعه بیشتر خط و زبان فارسی موثر باشد.
    علیپور در ادامه افزود: به منظور اشاعه هر چه بیشتر استفاده از صفحه کلید طرح «فراسی» و کمک به متقاضیانی که صفحه کلیدهای قدیمی دارند، طرح خرید صفحه کلید خریداران قبلی فراسو و تعویض آن با مدل های موجود «فراسو»  اجرا می گردد.
    با توجه به ساخت کامل چندین مدل از صفحه کلیدهای فراسو بدین ترتیب به تمام کاربرانی که مایلند صفحه کلید قدیمی و حتی معیوب خود را که طی 12 سال اخیر تهیه کرده اند تا صفحه کلیدهای طرح «فراسی» جدید تعویض کنند مبلغ 5هزار تومان بابت کمک به اشاعه خط و زبان فارسی به عنوان تخفیف اعطا می شود.برای سایر صفحه کلیدهای با برندهای متفرقه نیز در صورت تقاضای تعویض با کیبورد «فراسی» مبلغ 1500 تومان در نظر گرفته شده است.
    علیپور امتیاز دیگر طرح تعویض صفحه کلیدهای غیرفارسی را بازیافت و استفاده از هزاران صفحه کلید قدیمی بدون استفاده یا کم استفاده در ادارات سازمان ها و منازل دانست و با توجه به وجود بیش از 5میلیون صفحه کلید فراسو نزد کاربران ایرانی پتانسیل یارانه ارائه شده توسط این شرکت در رابطه با طرح تعویض را میلیاردها تومان اعلام کرد.
    گفتنی است کیبورد جدید شرکت فراسو با مدل FCR-8X0 (طرح فراسی) است که نوشتار کلیدهای آن با خط نستعلیق فارسی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد