پسماندها و بازیافت

اخبار مربوط به زباله و بازیافت

پسماندها و بازیافت

اخبار مربوط به زباله و بازیافت

آب آتش‌گیرنده در یک روستا!

حوادث  -  این آب بعد از دو ساعت در ظروف مختلف، تغییر رنگ می‌دهد و به رنگ سرخ در می‌آید که محققان علت این امر را وجود آهن زیاد در آن می‌دانند.

فردانیوز گزارش داد:
آب چاه یکی از روستاهای آستارا در جمهوری آذربایجان که قابلیت اشتعال نیز دارد از جمله دیدنی های این منطقه است که مردم محلی برای درمان برخی بیماری های خود از آن بهره می گیرند.

به گزارش تلویزیون دولتی آذربایجان، سالیانه شمار زیادی برای دیدن این آب از نزدیک به این منطقه می روند زیرا آبی که از چاه یکی از خانه های این روستا بیرون می آید قابلیت سوختن دارد و مردم منطقه نیز بر این باورند که این آب خواص درمانی دارد.

در دهه سی میلادی، شماری از زمین شناسان گرجی برای کشف نفت به این منطقه می آیند ولی با بی نتیجه بودن این کار، زمین را به حال خود رها و منطقه را ترک می کنند ولی مدتی بعد آبی از چاهی که گرجی ها حفر کرده بودند بیرون می آید که در نوع خود شگفت انگیز است.

این آب که از هفتاد و هشت متری زیر سطح زمین بیرون می جوشد آشامیدنی نیست ولی مردم منطقه برای بیماری های پوستی خود از این آب استفاده می کنند. همچنین کفی که معمولا روی این آب وجود دارد قابلیت مشتعل شدن دارد و بعد از نزدیک شدن شعله آتش، شروع به سوختن می کند.

همچنین این آب بعد از دو ساعت در ظروف مختلف، تغییر رنگ می دهد و سرخ رنگ می شود که محققان علت این امر را وجود آهن زیاد در آن می دانند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد